Let’s go! Nieuwe samenwerking met MaxiTEL
Deze week zijn we een samenwerking gestart met MaxiTEL, een ambitieuze leverancier van Telecom- en IT-oplossingen.
Wie is MaxiTEL?
MaxiTEL ondersteunt bedrijven van klein tot groot met professionele telefonie en betrouwbare internetverbindingen. Hun missie? Zorgen dat ieder bedrijf, elk device en elk apparaat moeiteloos verbonden is.
Bij MaxiTEL krijgen ze energie van technische uitdagingen. Of het nu gaat om het verbinden van alle apparatuur van Energiemaatschappijen, het integreren van attracties bij attractie parken, het waarborgen van de bereikbaarheid van een servicedesk of simpelweg het verzorgen van een stabiele telefoonverbinding voor de slager op de hoek. MaxiTEL regelt het!
De propositie van MaxiTEL sluit perfect aan bij onze visie als marketeers: goed doordacht, scherp uitgevoerd en met een duidelijke focus op innovatie, maatwerk en persoonlijke service. Deze kwaliteiten worden al door bestaande klanten gezien en gewaardeerd. Samen gaan we ervoor zorgen dat ook de rest van de doelgroep dit gaat zien en ontdekken.
De ambities van MaxiTEL
MaxiTEL heeft grote ambities en is daarom een samenwerking aangegaan met Minds. De belangrijkste doelstellingen van deze samenwerking zijn:
Branding
MaxiTEL nog beter positioneren bij de doelgroep. De communicatie moet concreter, duidelijker en vooral zichtbaarder worden.
Groei
MaxiTEL wil zowel kwantitatief als kwalitatief groeien. De focus ligt op het aantrekken van nieuwe klanten en upselling bij bestaande klanten. Kwantitatieve groei biedt namelijk de ruimte om verder te innoveren, de dienstverlening te verbeteren en de professionaliteit van het bedrijf naar een nog hoger niveau te tillen.
Hoe gaan wij dit aanpakken?
Marketingfundament
Zoals altijd starten we met het bouwen van een stevig marketingfundament:
- Doelgerichte marketingstrategie
We brengen de doelgroep, hun behoeften en MaxiTEL’s propositie in kaart en formuleren een gerichte aanpak.
- Huisstijlhandboek
We analyseren het logo en de huisstijl, brengen consistentie aan en ontwikkelen duidelijke richtlijnen voor toekomstig gebruik.
- Nulmeting en Marketing Performance Dashboard
We voeren een nulmeting uit van de huidige marketingactiviteiten en ontwikkelen een Marketing Performance Dashboard. Zo weten we precies waar we staan, wat we moeten doen en kunnen we 24/7 monitoren hoe de marketing presteert.
Marketing Machine
Vanaf januari 2025 starten we met de Marketing Machine. Deze geïntegreerde aanpak omvat optimalisaties van de website, content creatie, LinkedIn-campagnes, SEO, e-mailmarketing en Google Ads. Hiermee bouwen we stap voor stap aan duurzame en consistente groei.
Leuk weetje! MaxiTEL zet haar technische expertise niet alleen in voor haar klanten, maar ook voor zichzelf. Zo hebben ze hun eigen e-mailtool volledig zelf ontwikkeld. Innovatief en indrukwekkend!
We kijken enorm uit naar een leuke, inspirerende en vooral succesvolle samenwerking. Bedankt voor het vertrouwen, Bernard en Louis!
Meer weten over marketing?
Laat het ons weten! Of je nu een vraag hebt of gewoon even wilt kennismaken. We verwelkomen je graag, digitaal of persoonlijk, en zorgen voor een lekkere kop koffie!
Een lijst met artikelen
-
De kracht van een goede beurs
BlogB2B MarketingLead GeneratieTransport & LogistiekGepubliceerd op: