De naam Minds
Waar staat Minds eigenlijk voor? En waarom hebben we voor deze naam gekozen? Dat proces duurde best lang, maar uiteindelijk vielen de puzzelstukjes op z’n plaats.
In de eerste plaats hebben we gekozen voor de naam Minds vanwege de betekenis van het woord. Dat is verstand. Wij gaan bedrijven helpen te groeien met marketing op basis van ‘gezond verstand’. We gaan doen wat nodig is om de doelen en ambities van de klant te behalen, en doen dat gewoon goed. Verwacht van ons geen hippe marketing trucjes, fancy buzz-words, of snelle acties voor korte termijn resultaten. Minds is er om te bouwen aan commercieel succes voor de lange termijn. Gewoon goed, doelgericht, data gedreven en met gezond verstand.
Minds betekent ook ‘Geest’. En dat zijn we ook, in positieve zin. We zijn het marketingteam dat niet op je loonlijst staat. Je hebt eigenlijk altijd het gevoel dat we er zijn, maar je ziet ons niet (vaak). Je marketingactiviteiten draaien op volle toeren, waarbij we je zo veel mogelijk ontzorgen. We doen het samen, dus je ziet ons natuurlijk wel voor update, brainstorms, reviews en het delen van resultaten. Ondertussen zorgen wij ervoor dat jij als ondernemer/manager minimale tijd hoeft te investeren, terwijl wij een maximaal resultaat voor jouw organisatie behalen.
En als laatste sluit Minds perfect aan bij wat onze ambitie is voor onze klanten. We gaan zorgen dat ze ‘top-of-mind’ komen bij hun doelgroep, en ‘change minds’ van de doelgroep, zodat duidelijk wordt dat de beste oplossing voor hun probleem wordt geleverd door onze klant. En we ‘transform minds’. We helpen bedrijven te transformeren van een salesgedreven aanpak naar een marketing- & sales gedreven aanpak, zodat sales kan doen waar ze goed in zijn en de volledige potentie van marketing wordt benut. Win-win!