Kernwaarden
Als je ons team beter wil leren kennen kun je het beste een keer langskomen voor een bakje koffie. Om je een idee te geven wie we zijn en waar we voor staan en wat onze cultuur is, vind je hieronder onze kernwaarden.
- Eenvoud – We maken eenvoudig wat complex is. We doen dat wat nodig is en dat wat bijdraagt aan het resultaat. En dat doen we gewoon goed. Geen poespas, onbegrijpelijke marketingtaal of vage processen.
- Resultaatgericht – Draagt dit bij aan het behalen van de ambitie of doelstelling van onze klant? Dit is de meest gestelde vraag. We werken aan concrete marketingactiviteiten en logische keuzes op basis van data.
- Verantwoordelijkheid – We nemen onze volledige verantwoordelijkheid voor het marketingsucces bij onze klanten die we volledig ontzorgen. Geen smoesjes, maar wel excuses als we een fout maken. En die gaan we zeker maken.
- Ontwikkelen – We staan niet stil, blijven ons ontwikkelen. We innoveren omdat iets beter, efficiënter of succesvoller wordt. Voor onszelf, maar vooral voor onze klanten.
- Plezier – We zijn een marketingbureau omdat we marketing ongelooflijk leuk vinden. We zijn optimisten met een ‘can-do’ mentaliteit die altijd zoeken naar een oplossing. Plezier staat daarbij voorop, plezier in je werk en plezier tijdens je werk.
Neem contact met ons op!
We zijn benieuwd naar de commerciële ambities en doelstellingen van jouw bedrijf. Grote kans dat we je kunnen helpen om ze te realiseren!