Wat een week!
Eerder dit jaar is Lesswood Marketing getransformeerd tot Minds. Van een freelancer die met andere freelancers werkt, naar een marketingbureau met echte medewerkers en een flexibele schil van freelancers.
We hebben ons B2B-marketingconcept verder ontwikkeld, onze positionering aangescherpt en de eerste medewerker aangenomen. Waarom? Alleen ga je snel, samen kom je veel verder. Samen wordt het beter, efficiënter en succesvoller—voor Minds, maar vooral voor onze klanten!
Ik had natuurlijk wel wat ideeën, verwachtingen en dromen over hoe dat eruit zou moeten komen te zien. Maar dat ik nu al een week zou beleven waarin veel daarvan al werkelijkheid zou worden, had ik niet durven hopen.
Wat hebben we deze week gedaan?
- Kick-off workshop met een nieuwe klant in de transport- & logistieke sector.
- Volledige rebranding van Bos Logistics is deze week intern gelanceerd (stay tuned—volgende week gaan we extern los!).
- De QBR, oftewel de quarterly business review, bij TP Industrial Yarns stond vandaag op het programma. We konden delen dat we in de eerste drie kwartalen van dit jaar evenveel gekwalificeerde leads hebben gegenereerd als in heel 2023.
- Twee kennismakingsgesprekken met bedrijven in de telecom- & IT-sector, een branche waarop we ons specifiek gaan richten.
- Ontwikkeling van een marketingstrategie voor Zoboma.
- Lois gaat als een raket: ze heeft haar eerste campagne gedraaid, een meeting geleid, en nog veel meer mooie dingen gedaan, gezien en geleerd. You rock!
- En daarnaast hebben we ‘gewoon’ alle Marketing Machines voor onze klanten draaiende gehouden.
Het is een groot plezier om samen met jullie te mogen werken, Lois, Sander, Paul en Wouter. Dank jullie wel voor een topweek. Op naar de volgende!

Een lijst met artikelen
-
Een extra accountmanager aannemen of investeren in marketing?
BlogB2B MarketingMKBGepubliceerd op: