Welkom bij het team Dion!
Hi! Ik ben Dion, de nieuwe B2B Marketing Manager van Minds. Na uitgebreide en diverse ervaring binnen marketing en consulting te hebben opgedaan in een veelvoud aan sectoren, ben ik super enthousiast om bij Minds in dienst te treden. Bijdragen aan de groei van onze klanten met slimme marketing en verder bouwen aan Minds zijn daarbij de belangrijkste doelen. Naast het door ontwikkelen van mijzelf natuurlijk, want ik weet zeker dat ik ook hier weer veel ga leren!
Wat maakt mij enthousiast?
Ontdekken hoe we met marketing het beste de bedrijfs- en commerciële doelstellingen kunnen helpen te behalen. Van strategie tot executie, analyses, rapportages en daaruit voortvloeiend optimalisaties. Ik ben er namelijk van overtuigd dat wanneer je marketing op die integrale wijze ziet en toepast, het altijd een grote meerwaarde voor je business heeft en zelfs absoluut onmisbaar is. Marketing is altijd mijn passie geweest vanwege mijn fascinatie voor sterke, klantgerichte en onderscheidende merken en de strategie-, psychologie- en creativiteitscomponent die erin verwoven zitten. Dat maakt marketing voor mij het mooiste vak dat er is!
Hoe kan ik bedrijven helpen met groeien?
Door ze te ontzorgen en van extra slagkracht te voorzien op zowel strategisch als uitvoerend vlak en daarmee de marketinginspanningen en ROI van een duurzame boost te voorzien! Samen met het team zetten we voor en met onze klanten het Marketingfundament neer, waarbij we de marketingstrategie definiëren of optimaliseren en de basiselementen als de huisstijl, tone-of-voice, tools en accounts inrichten. Daarna kan de Minds Marketing Machine aan en gaan we werken aan bijvoorbeeld zicht- en vindbaarheid, de aanvoer van leads, conversie en het vergroten van het marktaandeel. Dit doen we altijd in nauw overleg en samenwerking, waarbij we er tegelijkertijd altijd naar streven om de tijd die jij er als klant aan kwijt bent, te minimaliseren. Zo heb je ineens een (uitbreiding van je) marketingteam zonder dat het op je loonlijst staat!
Marketing bedrijven vóór bedrijven is wat ik het liefst doe en daarom ben ik bij Minds op de juiste plek!
Wat zijn mijn doelen?
Als de klant van onze klant tevreden is, betekent het dat onze klanten de juiste dingen doen, dat wij daar een bijdrage aan leveren en dat het team en ik onszelf de goede richting op ontwikkelen. Andersom begint het dus bij jezelf en vind ik dat je altijd nederig en nieuwsgierig moet blijven om jezelf constant te verbeteren. Als ik dat weet vast te houden en anderen daarin positief kan beïnvloeden, dan is mijn doel bereikt en heb ik er vertrouwen in dat de resultaten voor de eindklant, onze klanten en Minds zelf ook volgen!

In mijn vrije tijd
Het liefst breng ik zo veel mogelijk tijd door met m’n familie en vrienden. Eten is m’n grootste hobby, wat mij automatisch motiveert om voldoende te sporten ;-). Daarnaast probeer ik te reizen wanneer mogelijk en geniet ik van het ontdekken van nieuwe plekken en culturen. Thuis of onderweg luister ik graag naar muziek en podcasts en lees ik graag een boek of kijk ik een film, serie of een pakkende documentaire. Ik verveel mij dus eigenlijk nooit!
Een lijst met artikelen
-
Een extra accountmanager aannemen of investeren in marketing?
BlogB2B MarketingMKBGepubliceerd op: